Pozivam te! Odaberi boju i stavi naš baner za svoju profilnu sliku! Neka svi tvoji prijatelji vide da dolaziš na SHKM u Dubrovnik i neka ti se i oni pridruže! A facebook i twitter neka se oboji šarenilom hrvatske katoličke mladeži…
Kao što Duh i duh nisu ograničeni i ne mogu se jednostavno definirati i obuhvatiti, tako i "dar" slobode zahtijeva promišljanje. Stoga je i sam logo semiotički simbol slova S, koji osim same asocijacije na slobodu daje i dinamičku komponentu gibanja, kretnje, prijenosa, darivanja… Sloboda je za kršćanina "dar" Duha, onog istog Duha koga Uskrsnuli Gospodin daruje okupljenoj zajednici. Duh Sveti je princip života i živosti, u ovom kontekstu i mladenačke otvorenosti prema životu, mladenačke razigranosti, sanjarenja, otvorenosti budućnosti. Ovaj semiotički pristup dizajnu izabran je zbog njegove komunikacije jedne više, intuitivne razine poruke loga. Logo ima oblik stiliziranog slova S preko kojega je horizontalno ispisano geslo Susreta: "Na slobodu pozvani". Ovakav izgled simbolizira i procjep. Asocijacija je to na činjenicu da slobodu već posjedujemo, ali ju u punini još ne živimo. Slobodu ćemo zaživjeti u punini tek u onostranosti, s druge strane ovozemaljske stvarnosti, u vječnosti kamo idemo u vjeri i pouzdanju.
Logo ne želi biti dominantan ni statičan, već prilagodljiv različitim vizualnim aplikacijama, te se ovakvim minimalističkim dizajnom naglasak stavlja na prepoznatljivost, a ne na dominaciju.
Poruka koja se ovim logom šalje jest u prvom redu poruka gesla Susreta, a cijela priča će se prepoznavati stupnjevito u aplikacijama loga. Logo i njegove aplikacije funkcioniraju kao samostalni ili kao kompozicijski subjekti. U maksimalnom povećanju loga geslo dolazi do izražaja i kontrast pozitiva i negativa očituje se u slovu D koje se nalazi u sredini i preklapa sa simbolom te na određeni način asocira na Dubrovnik kao središte susreta. U minimalnoj aplikaciji geslo je na granici čitljivosti, odnosno u momentu kada prestaje biti čitljivo i u kombinaciji sa simbolom daje jasnu asocijaciju križa.
Same aplikacije loga u suvremenim medijima izrazit će se animacijama i kolorizmom. Parovi toplih i hladnih boja koji "izlaze" iz logotipa simboliziraju kretnju, a njihovim miješanjem dodatno se naglašava sloboda kao dar, koji živimo u zajedništvu sa svojim bližnjima. Na aplikativnim vizualima sam logotip prelazi u statički negativ, dok će koloristički koncept preuzeti podloge uz fotografije mladih i monokromne vizure Grada.
Klikni na baner i stavi ga na svoj profil! 😉















