Kampanja “Usudi se” ima za cilj nastaviti s porukom koju motivacijski dio daje – krenuti za svojim snovima, ostvariti nešto u svom životu. Jednostavno, cilj je potaknuti ljude da djeluju, da budu aktivni, da se pokrenu na različitim područjima: sport, vjera, obrazovanje, obitelj, društvo, glazba, film, mediji i ostalo. Jedini kriterij je da to bude poziv na konkretno djelovanje, konkretnu aktivnost.
Kampanju “Usudi se” proveli bi preko društvenih mreža (Facebook, Instagram…), a zajednička poveznica bio bi hashtag ‘usudi se’ (#UsudiSe). Sudionik kampanje imao bi za zadatak objaviti na društvenoj mreži sliku ili kratki video onoga čime se sudionik kampanje bavi i na što želi pozvati ljude da se usude, uz kratki opis i #UsudiSe.
Primjer 1: Volonterski projekt 72 sata bez kompromisa može objaviti sliku ili video sa svog projekta i u opisu napisati:
“72 sata bez kompromisa priključuje se kampanji ‘Usudi se’. Usudi se biti volonter!” #UsudiSe
Primjer 2: Pojedinac koji se, primjerice, bavi glazbom može objaviti sliku ili video onoga čime se bavi i u opisu napisati:
“Priključujem se kampanji ‘Usudi se’. Usudi se mijenjati svijet glazbom!” #UsudiSe
Ovdje je riječ samo o malim primjerima kojim Vam želimo približiti Vaš zadatak, ukoliko želite biti dio kampanje. Naravno, što biste stavili u opis slike i što biste rekli u videu, odnosno, na što biste pozvali ljude da se usude ostavljamo vama na kreativnost.
Ukoliko niste na društvenim mrežama, možete svoju sliku ili video poslati nama, a mi ćemo objaviti na našoj facebook stranici.
Sudionici kampanje mogu biti svi. Može sudjelovati pojedinac, udruga, zajednica, bilo koja pravna ili javna osoba…
Preporučamo da se kampanja proširi nominacijama. Svaki sudionik kampanje može u opisu slike ili u videu pozvati drugoga/druge da se ‘usudi/e biti dio kampanje’ – kao što je to bio dio nedavne kampanje Ice Bucket Challengea.
S kampanjom se započinje u srijedu 18. siječnja na susretu Hrvatskog Nadzemlja u splitskom Sjemeništu s temom ‘Nada’, a predviđen završetak kampanje je u srijedu 21. lipnja na posljednjem susretu Hrvatskog Nadzemlja ove akademske godine. Tada ćemo prikupiti sve materijale u jedan zajednički video, uz dodatne ideje za zaključivanje kampanje, a u međuvremenu ćemo na našoj facebook stranici aktivno promatrati sudionike kampanje.
Hrvatsko nadzemlje
Ured HBK za mlade






