Učenje o spolnosti u kontekstu odgovornosti odraslih – za tinejdžere
| Aktualnosti vezane uz uvođenje tzv. zdravstvenog odgoja i obrazovanja u hrvatske škole čitajte n a novootvorenoj web stranici novoosnovane udruge Glas roditelja za djecu – GROZD i pružite svoju potporu apelu GROZD-a hrvatskim građanima.Peti međunarodni susret koordinatora programa Teen STAR održan je u Moedlingu pored Beča (Austrija), od 24. do 28. kolovoza 2006. održan je 10. lipnja 2006. na Hrvatskom institutu za istraživanje mozga u Zagrebu. Edukaciju novih voditelja programa Teen STAR
Novi pristup spolnom odgoju mladih: zahtjevan ali djelotvoran Znamo što NE funkcionira: niti “propovijedanje” apstinencije niti promoviranje kondoma. Program Teen STAR ljudskoj spolnosti pristupa cjelovito, uzimajući u obzir sve aspekte osobe odnosno života: tjelesni, emocionalni, intelektualni, društveni i duhovni. Teen STAR u svijetu: Teen STAR u Hrvatskoj:
Stručni članci: “Promišljanje o spolnom odgoju”, dr. Martin Ćuk (predavanje na 13. kongresu Europske unije za školsku i sveučilišnu medicinu , Dubrovnik , 12.-15. listopada 2005.) “Prevencija adolescentskih trudnoća primjenom programa Teen STAR u čileanskoj srednjoj školi”, studija objavljena u Journal of Adolescent Health (siječanj 2005., 36(1): 64-9). “Prirodno planiranje obitelji – Je li znanstveno? Je li djelotvorno?”, dr. Hanna Klaus, 21. svibnja 2000., objavljeno u Newman Lecture Series I Ostali stručni članci i istraživanja o pristupu spolnom odgoju u svijetu…
Arhiva vijesti: “Ministarstvo prosvjete potiče sukob interesa” tema je konferencije za tisak održane 28. prosinca 2005. u KIC-u u Zagrebu. 24. svibnja 2005. Udruga za cjeloviti spolni odgoj Teen STAR uputila je ministru znanosti, obrazovanja i športa RH dr. Draganu Primorcu drugo otvoreno pismo, kao reakciju na njegovu odluku u vezi spolnog odgoja u školama objavljenu u medijima početkom svibnja. Povodom otvorenog pisma udruga je 24. svibnja 2005. u Kulturno informativnom centru u Zagrebu održala konferenciju za novinare pod naslovom “Spolni odgoj nije matematika” … |
|
|






