Redovnica Službenice milosrđa s. Ružica Dodig, rodom je iz Ljubuškoga. Nakon teološkog studija, 2010. godine upisala je studij pod nazivom Accademia di Belle Arti u Bresci pokraj Milana, na kojemu se specijalizirala za grafičke, zvučne i “gaming” umjetnosti. Danas iako odgojiteljica u Učeničkom domu Paola di Rosa u Dubrovniku, aktivno se bavi svojim talentom te je tako postala ekspert u multimedijalnom izražavanju.
Kroz dugi niz godina svojeg djelovanja u krčkoj biskupiji obogaćivala je svojom kreativnošću rad u pastoralu mladih, u svojoj redovničkoj zajednici i šire. Autorica je prošlogodišnjeg idejnog rješenja Uskrs fest 2014. – Nebom povezani, zajedno sa Povjerenstvom za mlade dubrovačke biskupije snimila je video spot za himnu SHKM Dubrovnik, a nedavno je izradila i video uz Godinu posvećenog života u kojem prikazuje zanimljivosti redovničkog života Službenica milosrđa diljem države.
S. Ružice, prije svega zahvaljujemo Vam što ste nas i ove godine obogatili svojim radom – vizualnim rješenjem za Uskrs fest. Idemo odmah na pitanje: zašto Slušalice?
Uistinu, tko god se našao u gradskoj vrevi, tramvaju, bučnoj prostoriji, mogao je iskusiti blagodat slušalica koje su ga vraćale u nutarnji svijet. Dok se prisjećam studija grafike u Bresci (Italija) sjećam se jedne činjenice: nama grafičarima, na poseban način glazba daje dodatno nadahnuće u stvaranju. Ona raščišćuje misli i slaže ideje. Stoga nije ni čudo da se nitko od nas na faksu nije micao bez laptopa i slušalica, kako bi se mogao povući i mirno raditi. Koliko nas je osim grafičkog dizajna vezala i glazba, govori i činjenica da smo si za rastanak ostavili u dropbox i svoje playliste, kako bi nas podsjećale jedni na druge. Glazba veže, urezuje u sjećanju određene trenutke i dovoljno je čuti par sekundi neke pjesme, kako bi nas mašta prebacila u neko sasvim drugo vrijeme. I proživljavamo ga kao da je bilo sad, jer je velika moć glazbe.

Objasnite nam Vašu ideju ovogodišnjeg vizualnog identiteta Uskrs festa?
Nakon što sam u slušalicama pronašla simpatični gadget koji će povezivati glazbu, duhovnost i mladenački duh, slijedeći je korak bio izrada. Pri izradi vizualnog identiteta Uskrs festa 2015, iskoristila sam sadašnji trend u web dizajnu, a to je minmalistički plošni dizajn s izrazito dugim sjenama (flat long shadows). Obojala sam sve u plavo – bijelo, kako bi unijela malo čežnje za nebom. Na kraju neka sitnica – komadić žute – koji nenametljivo provocira i ukazuje da se nalazimo u 2015. godini.
Što želite da Uskrs fest poruči kroz ovaj Vaš rad svima onima koji dođu u doticaj s njime?
Vjerujem kako svi koji stvaraju glazbu ili nešto drugo, dođu do onog trenutka, kada osjete kako je Bog velik i kako nenametljivo surađuje na našim idejama. Zna kako smo stvoreni i na koji način razmišljamo. Taj isti način on bira kako bi nam prišao, svakome osobno. Bog, poput oceana stvara povlačenjem. Tako i mi, ukoliko želimo biti kreativci i stvaraoci boljeg svijeta, moramo se povući. Možda baš slušalice s playlistom ovogodišnjeg Uskrs festa 2015. nam pomognu povući se i povezati s Uskrslim. Ostaje nam još jedan korak, a to je onaj bez slušalica: susret s Uskrslim u tišini.
Želim svim blagoslovljen susret s Kristom!






