Natječaj
za vizualno rješenje sredstava komunikacije Uskrs fest 2014.
Podaci o naručitelju
Glavni nositelj Festivala:
Hrvatska biskupska konferencija
Organizatori:
Odbor HBK za mlade (mladi.hbk.hr)
Hrvatski katolički radio (www.hkr.hr)
KONTAKT:
Hrvatska biskupska konferencija
Ksaverska cesta 12a
10 000 ZAGREB
e-mail: uskrsfest.hbk@gmail.com
www.uskrsfest.hbk.hr
Opis manifestacije
Festival popularne duhovne glazbe koji se od 1979. godine događa u gradu Zagrebu. Okuplja mlade tekstopisce i skladatelje iz svih dijelova Hrvatske koji kroz svoje stvaralaštvo izražavaju njegovu osnovnu svrhu: Uskrs – nadu Kristova Uskrsnuća. Festival se od 2002. godine održava u KD Vatroslav Lisinski, a ove godine slavi svoju 35. obljetnicu.
Sadržaj natječajnog rada
Autorski rad mora sadržavati sljedeća sredstva komunikacije:
-
Označavanje službene Facebook stranice Uskrs fest
Ono se sastoji od naslovne slike i profil slike.
Naslovna slika mora biti izrađena u veličini 850 x 315px, JPG, RGB 72dpi.
Profil slika mora biti izrađena u veličini 180 x 180px, JPG, RGB 72dpi, te ne smije izgubiti komunikacijsku vrijednost pri smanjenju na 32 x 32px.
2. Promotivna brošura
Brošura će se koristiti u svrhu informiranja za vrijeme festivala, te kao oglas (poveznica) za mogućnost preuzimanja glazbe sa službene internet stranice Uskrs festa.
Poželjna su neobična i originalna rješenja, te da nisu previše komplicirana za izvedbu. Format nije ograničen. Mora biti napravljen iz jednog lista. Presavijanje je poželjno.
Rješenje mora biti pripremljeno za tisak u PDF zapisu, CMYK 300dpi.
3. CD
Nakladnici CD-a su Cro sacro etiketa Hrvatskoga katoličkog radija i Croatia Records.
Standardne dimenzije plastične prozirne kutije. Preklopni cover koji će sadržavati naslovnicu i popis pjesama s navedenim izvođačima i autorima (vanjski dio) te u unutrašnjem CB preklopu povijest festivala.
CD label na disku treba sadržavati naziv albuma te potrebna službena obilježja (broj CD-a, logo-i Cro sacro, HKR-a i Croatia Recordsa) – tisak u dvije boje.
Dvostruki INLAY koji će na vanjskoj strani sadržavati opis skladbi te neophodne uredničke i nakladničke podatke te unutrašnji s logoima sponzora i medijskih pokrovitelja.
Sve potrebne materijale (popis pjesama sa svim potrebnim podacima, logo-e i ostale tekstove dostavlja Organizator festivala.
4. Pozivnica
Veličina i oblik pozivnice nisu strogo definirani, također su poželjna neobična i originalna rješenja. Rješenje mora biti pripremljeno za tisak u PDF zapisu, CMYK 300dpi.
5. e-Pozivnica
Rješenje mora biti pripremljeno za slanje e-poštom.
Napomena:
Sva sredstva komunikacije moraju na sebi imati:
-
vidljiv službeni logo Uskrs festa
-
natpis: Uskrs fest 2014
Novčana nagrada
Autoru čije rješenje bude odabrano kao pobjedničko će se dodijeliti novčana nagrada u iznosu od 2.000,00 kn. Naručitelj će nagradu isplatiti u roku od 30 dana od dana kada autor dostavi sadržaj rješenja pripremljen za konačnu upotrebu u dogovoru sa Naručiteljem.
Prava primjene i korištenja
Dodjelom nagrade pobjedniku Natječaja, natječajni rad postaje vlasništvo Uskrs festa te ga dalje ima pravo upotrebljavati bez ikakvih dodatnih odobrenja i ograničenja autora. Autor nagrađenog rada je dužan dostaviti potpisanu i ovjerenu Izjavu o prelasku nagrađenog rada u vlasništvo naručitelja, te dokaz (potpisanu Izjavu) o autorstvu natječajnog rada.
Dokumentacija koju osigurava naručitelj
Naručitelj će dati na raspolaganje sljedeću dokumentaciju:
– logo Uskrs festa
-
popis 15 pjesama (moguć nakon 3. travnja + tekst/glazba/aranžman/trajanje)
-
kratak pregled povijesti manifestacije
-
sadržaj pozivnice
-
dodatne informacije vezane za izradu navedenog sadržaja prema zahtjevu Autora
Kriteriji za ocjenjivanje
Ocjenjivanje natječajnih radova će vršiti Organizacijski odbor Uskrs festa i stručna komisija.
Prilikom ocjenjivanja natječajnih radova, prvo će se vrednovati usklađenost s uvjetima Natječaja.
Vrijednost natječajnih radova će se vrednovati po sljedećim točkama:
-
usklađenost rješenja sa osobinom manifestacije
-
originalnost i atraktivnost ideje
-
kvaliteta i jasnost komunikacije
-
ekonomičnost
Dostava natječajnih radova
Početak Natječaja je dan objave Natječaja na službenim internet stranicama Uskrs festa, 18. 3. 2014.
Autorski rad s predloženim idejnim rješenjem je potrebno izraditi u boji, u obliku prezentacije, na formatu A4 (uspravno ili ležeće) u minimalnoj rezoluciji 150 dpi JPG, TIFF ili PDF. Broj stranica prezentacije Autor može izraditi po potrebi. Radu priložite kratak opis rješenja, maksimalno jedna A4 stranica.
Rad ne smije biti dodatno označen imenom ili potpisom.
Rad se dostavlja preporučenom pošiljkom na Naručitelja ili e-poštom:
Pošta:
Hrvatska biskupska konferencija
Ksaverska cesta 12a
10 000 ZAGREB
Napomena: Natječaj Uskrs fest 2014 – ne otvaraj!
e-pošta:
Rok za dostavu natječajnih radova je petak, 25. 4. 2014, do 0:00.
Natječajni radovi koji nisu pristigli u navedenom roku neće biti otvarani ni prihvaćeni.
Pravila za slanje:
Rad poslan poštom mora biti zatvoren u neprozirnu kuvertu.
Rad poslan e-poštom mora biti priložen u ZIP obliku.
Kuverta ili ZIP zapis smiju biti označeni. Radovi će prilikom otvaranja biti dodatno označeni šifrom u svrhu ocjenjivanja, te je potrebno da ostanu potpuno anonimni.





